zofim.org.il
  
 


 
אתר יום השואה/הזיכרון/העצמאות
חץ  מגזין הכתבות דף הבית » אתר יום השואה/הזיכרון/העצמאות » ארכיון הכתבות » כתבה: למה דווקא אנחנו?

תמונת מגזין למה דווקא אנחנו? פורסם על ידי בנימין שיינברג
בתאריך 9/4/2010
בכתבה זו צפו 3273 גולשים
מכל העמים בעולם בחר היטלר להתמקד דווקא בנו, עם קטן ורדוף, חסר ישות מדינית שלא יכול לאיים עליו בשום צורה. מה הוא רצה מאיתנו? את התשובות נוכל למצוא בדבריו של היטלר ימ"ש עצמו, שאמר את כל הציטוטים המובאים להלן: 

מי נגד מי?

כלפי חוץ נראית מלחמת העולם השנייה כמו כל מלחמה אחרת. שליט מגלומן מחליט להשתלט על העולם ויוצא למסע כיבוש.
אך עיון בכתביו ובהצהרותיו של היטלר עצמו מגלה תמונה אחרת לגמרי:
"אלו שרואים בנציונאל-סוציאליזם לא יותר מאשר תנועה פוליטית אינם מבינים דבר. הנציונאל-סוציאליזם הוא אפילו יותר מדת – זהו הרצון לברוא את האנושות מחדש".
 
שאיפתו של היטלר הייתה הרבה יותר מאשר טריטוריה. היה לו חזון.
מי הפריע לו למימוש החזון?
"המלחמה על השלטון בעולם נערכת רק בינינו, בין שני המחנות הללו בלבד, בין הגרמנים ליהודים. כל השאר איננו אלא מראית עין כוזבת".
 
הפלישה לצ'כוסלובקיה ולפולין, המלחמה באנגלים ובצרפתים – כל זה רק תפאורה למאבק האמיתי, המאבק בעם ישראל. גם כשהמערך הגרמני כבר קרס, המשיך היטלר להעסיק חיילים במחנות ההשמדה במקום לשלוח אותם לחזית. זה היה עבורו העניין המרכזי!
 
מה יש בנו?
מה ראה בנו היטלר? האם איימנו עליו באיזו צורה? הרי היינו מפוזרים בעולם, חסרי מדינה, במה הפרענו לו?
"היהודי מושל בכל מערכות הרוח, הוא הדביק את האנושות בחיידקים, שהם – אמונה משיחית, תורת המוסר, רגש המצפון ומושג החטא".
 
כל תורת הגזע – עיניים כחולות, שיער בלונדיני – כל זה רק כיסוי חיצוני. מה שבאמת מפריע לו, זה המוסר היהודי, זו האמונה המשיחית, כלומר האמונה שבסוף העולם יהיה טוב והצדק ישלוט.

להיטלר, לעומת זאת, היו שאיפות אחרות:
"אמנם כן, ברברים אנחנו! תואר כבוד הוא לנו! אני אשחרר את בני האדם מכבלי הרוח, מן העינויים הנאלחים המשפילים של חזיון שווא הנקרא מצפון ומוסר".

אל הטבע ואל הרוח
זהו המאבק היסודי. כפי שקראו לו הנאצים, זהו מאבק בין אל הטבע לאל הרוח.
הגרמנים האמינו באל הטבע. בטבע - החזק שורד, מנצח את החלש ומשמיד אותו. ככה החיים עובדים. עזרה לזולת, תמיכה בחלשים, רחמים – כל אלה ערכים שנוגדים את הטבע. הם המצאה של החלשים. בטבע אין מקום למוסר.
צריך להשתחרר מכל הערכים האלה ולזרום עם הטבע, טענו הנאצים. צריך לתת דרור לכל החשקים הכי שפלים של האדם, לתת לכל הברוטאליות והפראיות שבאדם לפרוץ החוצה.
"חייב אדם לרכוש אי אמון לרוח ולמצפון ולתת אמון באינסטינקטים שלו. המושג פשע הוא פריו של עולם שהוא מאחורינו".
 
האנטיתזה החריפה ביותר לזה היא היהדות. היהודים, עם התנ"ך, הביאו לעולם את מושגי הצדק והיושר, "המצפון הוא המצאה יהודית". סוציאליזם, דמוקרטיה, זכויות האדם, כל אלה מושגים שהגיעו מהיהדות ומאיימים לכבוש את העולם.
מה ניתן לעשות? להשמיד את היהודים וכך להשמיד את היהדות.
 
השורה התחתונה
"מהו המאבק בינינו ובינם? פשוטו כמשמעו, גורלו של עולם ... לא ייתכנו שני עמים נבחרים".
 
היטלר בעומק רשעותו ידע לאבחן באופן מדויק את המהות שלנו. כן, אנחנו העם של אל הרוח. כן, אנחנו הבאנו לעולם את המוסר ואת המצפון, את הצדק ואת היושר. וכן, לא ייתכנו בעולם שני עמים נבחרים. או שיהיה זה עולם נאצי של כוחניות ורשע, או שיהיה זה עולם עם רוח היהדות, מלא אהבה, חסד ורחמים.
 
זה המאבק שהניע את מלחמת העולם השנייה, ובמאבק הזה אנחנו ניצחנו.
הרייך השלישי קרס ואילו אנחנו שרדנו, שבנו לארצנו והננו הולכים ובונים בה את מדינתנו, מדינה של צדק ויושר שעוד תהיה מופת לכל העמים.
 
מאת : בנימין שיינברג
באדיבות תחום תודעה יהודית
רוצים עוד?
http://www.aka.idf.il/Main/rabanut

[ שלח כתבה ]

פרסם כתבה »


חץ  תגובות הגולשים לכתבה זו פורסמו 2 תגובות | הוספת תגובה


1. שאלה לא נכונה..
נכתב על ידי דנה סמואל משבט יהודה בתאריך 9/4/2010 בשעה 15:11
2. הכתבה
נכתב על ידי תומר א משבט עלית בתאריך 9/4/2010 בשעה 21:26